Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 122 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr - zřízení svatební agentury
Mohelská, Martina ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru na založení svatební agentury, která bude působit na Jižní Moravě. Práce obsahuje teoretická východiska, která jsou podkladem pro praktickou část. V návrhové části jsou podrobně vytvořeny služby tak, aby se agentura odlišila od konkurence. Dále je zpracována finanční část, jejímž cílem je dospět k závěru, zda agenturu založit.
Proposal of Development of Internationalisation Strategy to Mexican Market of the Company Heinrich Huhn
Andrlová, Zuzana ; Skulec, Rastislav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Posed master´s thesis “Proposal of development of internationalization strategy to Mexican market of the company Heinrich Huhn” focuses on identification of critical factors influencing the selection of particular international entry mode. Part of literature review is aimed to the issue of globalization and internationalization, its possible strategies and modes of entry. Analytical part encompasses Heinrich Huhn`s internal business environment analysis, industry overview analysis, external Mexican market analysis further summarized in SWOT analysis at the end. The last part delivers proposals and recommendations based on consolidation of posed analyses.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Čevelíková, Barbora ; Večeřa, Michal (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce hodnotí finanční situaci společnosti REDA a.s. mezi lety 2005 až 2010 pomocí vybraných finančních ukazatelů. Hlavním cílem této práce je formulovat návrhy na zlepšení finanční situace ve společnosti. Tohoto cíle je dosaženo v závěrečné části diplomové práce.
Hodnocení finančního zdraví vybraného podniku a návrhy na jeho zlepšení
Eischmannová, Tereza ; Svirák, Pavel (oponent) ; Zemánková, Lenka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je provedení finanční analýzy společnosti Kastek komponenty s. r. o. Teoretická část se skládá z definic, metod finanční analýzy a slouží jako teoretické východisko pro praktickou část diplomové práce. V praktické části diplomové práce je provedena interní, externí a finanční analýza. Z výsledků finanční analýzy jsou interpretovány návrhy na zlepšení současné finanční situace společnosti.
Rozvoj obchodních aktivit z hlediska prodeje výrobků s vyšší přidanou hodnotou
Kratochvíl, Petr ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti JPL kovo s.r.o., se zaměřením na posílení současné pozice na trhu se strojním zařízením. Teoretická část shrnuje poznatky z oblastí managementu, marketingu a obchodní činnosti, zároveň i předkládá vybrané analytické metody. Analytická část se dívá na současnou situaci společnosti prostřednictvím jejího vnitřního a vnějšího prostředí. Návrhová část prezentuje doporučení vedoucí k rozvoji společnosti a jejich obchodních aktivit.
Entry of the Nobilis Tilia Co., Ltd to the German Beauty Industry
Dudrová, Lenka ; Kovářová, Radana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The main topic of my diploma thesis assignment is to evaluate whether the Nobilis Tilia Co., Ltd should extend its action of enterprise by expanding to another country, to be exact, to German beauty market. The whole work is subsequently divided into three essential parts – theoretical, analytical and project one. In the theoretical part literary sources focused on strategic enterprise management are evaluated. The analytical part of the thesis is bent on the Company Nobilis Tilia, Ltd, its history and range of products. In the next part the entrepreneurial environment analysis, Porter analysis and SWOT analysis of the German market will be mentioned. The project part will be concentrated at the recommendations given, based on the analysis results.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti na zahraničním trhu
Jílková, Šárka ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj obchodních aktivit společnosti HomeGym s.r.o. na zahraničním trhu. Práce je situována do čtyř částí. Úvodní část se zabývá vymezením problematiky, stanovení hlavního a dílčích cílů, postupem zpracování a použitou metodikou. Další část je teoretická, kde jsou vymezeny pojmy související s danou problematikou. Následuje praktická část, která je rozdělena na část analytickou a vlastní návrhy řešení. Analýza současného stavu společnosti je obsažena v analytické části, na kterou navazují vlastní návrhy řešení a jejich přínos pro rozvoj obchodních aktivit společnosti na zahraniční trh.
Rozvoj obchodních aktivit slovenské společnosti s bezlepkovými produkty
Fialová, Silvie ; Wágnerová, Hana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit slovenské společnosti Nutribak s.r.o. na českém trhu, se zaměřením na bezlepkové produkty. Vytvořené řešení vychází z kritické rešerše soudobé literatury z oblasti marketingu, managementu a obchodu, které je následně aplikováno na vybranou společnost. Na základě zjištění z provedené analýzy současného stavu bylo navrhnuto řešení, které poskytne společnosti plán rozvoje obchodních aktivit a upevní jejich pozici na českém trhu
Rozvoj obchodních aktivit pro firmu realizující stínící techniku
Nováková, Adéla ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit firmy realizující stínící techniku, který povede k získání nových zákazníků na rakouském trhu a zvýšení tržeb. Práce zahrnuje teoretické poznatky dané problematiky, strategické analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Analytická část popisuje současný stav vybrané firmy, jejímž výsledkem je SWOT analýza. V návrhové části jsou zpracovány jednotlivá doporučení a návrhy týkající se rozvoje.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Slobodníková, Eva ; Ledvinka, Karel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků s produktem. Práce definuje teoretická východiska a problematiku, která souvisí se spokojeností zákazníka. Dále popisuje základní metody a postupy analýzy marketingového prostředí a problematiku dotazníkového průzkumu. Teoretická východiska jsou aplikována na konkrétní produkt, běžecké boty od společnosti adidas. Z dotazníkového průzkumu, vnitřní a vnější analýzy, vyplynuly faktory, se kterými zákazníci jsou nebo nejsou spokojeni. Na základě výstupu z dotazníků jsou stanoveny konkrétní návrhy na růst spokojenosti zákazníků s produktem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 122 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.